Tavascan es promociona a la Fira de Muntanya de Vic

L’Ajuntament de Lladorre i l’Estació presenten la nova temporada d’hivern en aquest certamen firal que té lloc del 3 al 5 de novembre de 2017

L’Ajuntament i l’Estació de Tavascan tenen un estand durant tot aquest cap de setmana a la Fira de Muntanya de Vic per tal de presentar-hi els seus atractius i promocionar la nova temporada d’hivern. L’Estació d’Alta Muntanya comparteix espai amb Esportec, l’empresa concessionària de l’Escola d’esquí i el Refugi.

El proper cap de setmana, l’Estació també estarà present a la Fira de Reus dedicada a la neu.

D’aquesta manera, l’Ajuntament continua la promoció dels seus diferents elements turístics de cara a buscar nou públic per tal que conegui els atractius del territori.
Publicat a Fires